top of page
Search

SKRADIN | #TRKEPRIKOKRKE | 14. nagrada grada Skradina

▪️Le delno izpolnjena pričakovanja▪️




🦠 Korona je prošla, stigle trke priko krke 🦠

💧 Dirka v Skradinu je moja stalnica že veliko let; letošnja je bila bolj posebna in drugačna.

🚩 Glede na hitro odločitev Haks-a in pa organizatorja AK Mihovil so dirko organizirali na hitro, sama pa še nisem imela gum. 🚗 Dan pred odhodom so gume vendarle prišle, tako, da smo se na hitro odpravili na pot proti Skradinu. 🌧 V soboto je deževalo prvi plačljivi in prvi uradni trening; žal sem bila brez dežnih gum, tako, da sem dogajanje spremljala le iz boksov. 🌞 Končno je posijalo sonce in uspela sem odvoziti svoj prvi trening z novim avtom; prej sem v njemu sedela le dobrih 15minut. 🙈 Kljub malo slabemu štartu s prenizkimi obrati se je avto v momentu odzovel kot raketa☄️🚀…. Mislim, te občutke kako to gre napram staremu yugecu se ne da opisat 🔥 sploh. To je to, to sem si vedno želela, imeti nenormalno hitrega in vodljivega, predelanega Yugeca…. #whendreamscometrue 🏁 Približno 500 m pred ciljem, pa je prišlo do male tehnične okvare in do cilja sem se komajda privlekla… 😖 Vesela, navdušena, vendar s kančkom slabega priokusa. Na cilju me je pričakal ata ☺️, prvič v 11ih letih, s puhavnikom za listje, ker je Y postalo malo toplo 🔥😂 Aja, slavno rižoto 🍚 sm si tudi privoščila. Hvala Gregor Vouk za šlepanje do boksov, mehanikom za pripravo avta |Marjan Smrdelj|Mitja Demšar|Marcel Petrič|Demšar Tilen|Gregor Andrejašič Posebna zahvala tudi vsem ostalim, ki ste mi pomagali pri izdelavi avtomobila, sponzorjem imenovanim spodaj in tudi tistim, kateri ste želeli ostati skriti. Hvaležna sem vsakemu, na bilokateri način ste mi priskočili na pomoč. ♥️ POSEBNA ZAHVALA: Ata Marjan|Mitja|Marcel|Martin = 4M #hvala tudi vsem ostalim: 👇 Matija|Žan|Tilen|Jakec|Bogdan|Milan|Tadej R.| Skradin 2020•Trke Priko Krke #TrkePrikoKrke #zastava #yugolancia #yugodelta #deltaintegrale #minilancia #skradin #hillclimb #hillclimbfans #firstrace #bestrace #skradin #LittleMonster MME Motorsport RaceReport Turizem Malerič Avtokozmetika RB Gas Garage Monika Terglavčnik s.p. #DONAvtokleparstvo |Martin Dolenc Gašper Furlan| #Konemcolor barve #Frank #GMMLaserskiRazrez |Klemen Novak| #AGMotorsport|Mžičkar| Likovno ustvarjanje, Saša Prosen s.p. |dizajn| Marjan Malavasic |nalepke| Sabina Vidmar |vezenje| #SkritiSponzorji Hvala AK "Mihovil" za odlično organizacijo|Vlatko Mikulandra|Tomislav Juras|Ante Matijas Keko 🍦hvala za sladoled 🙂

266 views0 comments
Post: Blog2_Post
bottom of page